Apa Kehe Yeop !!!!
Welcome , Selamat datang , 歡迎 , வணக்கம



Semoga anda ceria dan positif hari ini. Kehadiran
anda amat dialukan untuk mendapat semangat
berterusan.

Setiap ahli adalah setiap tangga untuk forum ini
maju ke hadapan.


Terima Kasih Daun Keladi Sudah Baca Lu Pikir La Sendiri.




Apa Kehe Yeop !!!!

Welcome , Selamat datang , 歡迎 , வணக்கம
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Siapa pula yang kena suntut oleh Anwar yang mahu Kak Min dedahkan ni?

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
JJB
Admin
avatar

Posts : 211
Join date : 22/05/2009
Location : Malaysia

PostSubject: Siapa pula yang kena suntut oleh Anwar yang mahu Kak Min dedahkan ni?   Sun May 31, 2009 11:10 am



Siapa pula yang kena suntut oleh Anwar yang mahu Kak Min dedahkan ni?

Apa lagi yang mahu didedahkan oleh Kak Min dan apa lagi yang mahu dinafikan oleh PKR, jahat sungguh rupa rupanya mereka ini , cakap tak serupa bikin. Dedahkan lah Kak Min biar rakyat tahu apa yang mereka lakukan dibelakang topeng kebaikan mereka.

Yang memalukan lagi apabila mereka siap ugut Kak Min dan mereka siap maki hamun Kak Min , seperti yang kami nyatakan sebelum ini , sesiapa sahaja yang dedahkan kepincangan parti Mafia ini akan mengalami nasib sama seperti Saiful , Ezam , Nalakarupan dll.

Ini Kak Min mahu dedahkan mengenai peristiwa disebuah hotel , tentu Kak Min yang jadi saksi , Siapa pula yang kena suntut dengan Anwar Ibrahim ? Datuk Zahrain Mohamaed ini cun ke ? tak pernah kenal dia ni dan tak tahu macam mana rupanya. Kalau kat hotel , apa kes lagi , kalau orang biasa tentu buat tak senonoh dengan wanita. Kalau PKR , dengan lelaki , bukan mustahil .

Sian PKR, Dengan Kak Min dari Parti Bebas pun gabra gila. Betul lah keputusan yang di buat oleh BN tidak mahu bertanding di Penani kerana ini semua permainan politik kotor. Bukan standard BN untuk bertanding, Kalau BN kalah pun biarlah kalah bergaya dan bukan dalam pertandingan kelas 3. Isu sogok wang belum selesai timbul pula isu hotel, Dedah Kak Min jangan tak dedah. Alang-alang meneyluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan. Kalau tidak pun Kak Min dah kecewa dengan perbuatan kotor PKR. Inilah masanya Kak Min untuk dedahkan. Seperti biasa mereka akan menuduh Kak Min dapat habuan , ini tetik lapok mereka apabila terkantoi.

Petikan utusan Malaysia.

Calon Bebas, Aminah Abdullah (gambar) bersedia membuat satu lagi pendedahan mengenai apa yang disebutnya sebagai ‘peristiwa di sebuah hotel di Jawi pada 2007′ membabitkan pemimpin Parti Keadilan Rakyat (PKR) negeri, Datuk Zahrain Mohamed Hashim.

Aminah menegaskan, beliau terpanggil untuk membuat pendedahan itu ekoran tindak tanduk pemimpin PKR terutamanya Zahrain yang didakwa memandang remeh isu sogokan wang dan jawatan yang didedahkannya baru-baru ini.

Tanpa menghurai lanjut maksud ‘peristiwa’ itu, Aminah yang juga bekas Ketua Wanita PKR Pulau Pinang mencabar Zahrain untuk menjelaskan sendiri kepada umum apa yang dimaksudkannya itu.

“Saya nak ingatkan Zahrain supaya jangan mencabar Kak Min. Saya nak tanya sama ada dia masih ingatkah lagi dengan peristiwa di sebuah hotel di Jawi pada 2007.

“Saya minta dia jawab dalam tempoh 24 jam dan jika tidak, saya akan dedahkan kepada umum. Maruah dibayar dengan maruah,” tegasnya ketika ditemui pemberita semasa berkempen dari rumah ke rumah di Simpang Tiga Kubang Ulu di sini hari ini.

Zahrain yang juga Pengerusi Perhubungan PKR Pulau Pinang semalam memberi amaran akan mengambil tindakan undang-undang terhadap Aminah jika beliau terus membuat dakwaan tidak berasas terhadap parti itu.

Kenyataan Zahrain itu adalah berikutan pendedahan Aminah bahawa PKR cuba menyogoknya jawatan Timbalan Ketua Menteri 1 (TKM1) atau Yang Dipertua (YDP) Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP) serta wang RM88,000 melalui satu pertemuan dengan dua ahli PKR di rumahnya, 13 Mei lalu.

Aminah mendakwa jawatan TKM1 dan wang RM88,000 itu ditawarkan sekiranya beliau menang atas tiket Bebas dalam Pilihan Raya Kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Penanti Ahad ini tetapi dengan syarat beliau kembali menyertai PKR.

Mengulas lanjut, Aminah berkata, peristiwa itu yang berlaku di sebuah hotel di Nibong Tebal, dekat sini pernah dilaporkan kepada Penasihat PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim tetapi sehingga kini tiada tindakan dibuat.

“Sebaliknya, PKR Pulau Pinang telah mengambil tindakan memfitnah saya dengan bermacam-macam tuduhan, apa yang saya katakan ini adalah fakta,” katanya.

Sementara itu, Aminah berkata, beliau bersedia ke mahkamah untuk membuktikan dakwaan bahawa beliau cuba disogok jawatan dan wang sebagai ganjaran supaya menarik diri dalam pilihan raya tersebut.

Tegasnya, beliau tidak perlu berasa takut kerana apa juga pendedahan yang dibuatnya adalah berdasarkan prinsip kebenaran dan disertakan dengan bukti.

“Saya buat pendedahan bukan semata-mata meraih undi tetapi dibuat atas prinsip kebenaran dan biarlah pengundi membuat penilaian sendiri,” katanya.

Lihat Komen2 ( Menarik )

Sumber :
http://www.kpmu.net/2009/05/siapa-pula-yang-kena-suntut-oleh-anwar-yang-mahu-kak-min-dedahkan-ni/#comment-26948
Back to top Go down
View user profile http://llll0o0llll.forumotion.net
 
Siapa pula yang kena suntut oleh Anwar yang mahu Kak Min dedahkan ni?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Apa Kehe Yeop !!!! :: Isu - Isu Terkini Politik Barisan Nasional-
Jump to: